Betaling & verzending

Bestelprocedure

Volgende stappen worden doorlopen:

1. Winkelmand

2. Gegevens (facturerings- en leveringsadres)

3. Leveringsmethode en controle

4. Betaling afronden

 


 

1. In de winkelmand worden alle gekozen producten weergegeven. Het aantal kan steeds gemakkelijk aangepast worden. Ook kan een product altijd verwijderd worden.

Indien u ingelogd bent, kan u steeds alle voorgaande bestellingen raadplegen.

2. Hier moet u uw gegevens invullen. U vult een geldig adres in.

Indien u reeds ingelogd bent, verschijnen uw gegevens automatisch.

3. U kiest een leveringsmethode met de eventueel daarbij horende kosten. Voor u naar de laatste stap gaat, controleer uw gegevens en keuzes. Accepteer de algemene voorwaarden.

4. U gaat verder naar de betaalpagina en kiest de betalingsmethode. Verlaat de pagina niet voor er een bevestiging van betaling verschijnt. U krijgt een mail toegestuurd met bevestiging van uw bestelling en betaling.

 

Betaling

Volgende betaalmethoden worden aangeboden:

  • Kredietkaarten: Visa en Mastercard
  • Debetkaarten: Bancontact/Mister Cash en Maestro
  • Paypal
  • iDeal
  • KBC Pay Button, ING Home Pay en Belfius Bank

 

ogone   visa    mastercard   bancontact mister cash   maestro   paypal   ideal    KBC_fb    ING   belfius

 

 

Verzending

De producten worden verzonden met volgende diensten:

bpost   post nl    la poste

Ook afhaling in één van onze winkels is mogelijk.

Termijn van verzending: 2 weken.

Indien u niet thuis bent wanneer de postbode langskomt met uw pakje, krijgt u een afwezigheidsbericht in uw brievenbus.

  • U kan dan kiezen om het pakje op te halen in een postkantoor of postpunt;
  • of u kan bellen (022 012345) om gratis een tweede aanbieding te krijgen van het pakje wanneer u wel thuis bent.
Copyright © 2015 | webdesign tom broucke