Bestelprocedure
Volgende stappen worden doorlopen:
1. Winkelmand
2. Gegevens (facturerings- en leveringsadres)
3. Leveringsmethode en controle
4. Betaling afronden
1. In de winkelmand worden alle gekozen producten weergegeven. Het aantal kan steeds gemakkelijk aangepast worden. Ook kan een product altijd verwijderd worden.
Indien u ingelogd bent, kan u steeds alle voorgaande bestellingen raadplegen.
2. Hier moet u uw gegevens invullen. U vult een geldig adres in.
Indien u reeds ingelogd bent, verschijnen uw gegevens automatisch.
3. U kiest een leveringsmethode met de eventueel daarbij horende kosten. Voor u naar de laatste stap gaat, controleer uw gegevens en keuzes. Accepteer de algemene voorwaarden.
4. U gaat verder naar de betaalpagina en kiest de betalingsmethode. Verlaat de pagina niet voor er een bevestiging van betaling verschijnt. U krijgt een mail toegestuurd met bevestiging van uw bestelling en betaling.
Betaling
Volgende betaalmethoden worden aangeboden:
- Kredietkaarten: Visa en Mastercard
- Debetkaarten: Bancontact/Mister Cash en Maestro
- Paypal
- iDeal
- KBC Pay Button, ING Home Pay en Belfius Bank
Verzending
De producten worden verzonden met volgende diensten:
Ook afhaling in één van onze winkels is mogelijk.
Termijn van verzending: 2 weken.
Indien u niet thuis bent wanneer de postbode langskomt met uw pakje, krijgt u een afwezigheidsbericht in uw brievenbus.
- U kan dan kiezen om het pakje op te halen in een postkantoor of postpunt;
- of u kan bellen (022 012345) om gratis een tweede aanbieding te krijgen van het pakje wanneer u wel thuis bent.